Bez obzira trebate li poslovnu asistenciju, pomoć u organizaciji svakodnevice ili nekoga tko će preuzeti obaveze dok ste zauzeti — tu smo da olakšamo Vaš dan. Naše usluge su fleksibilne, diskretne i u potpunosti prilagođene vašem načinu života ili poslovanja.
Naša administrativna podrška osmišljena je kako bi Vam uštedjela vrijeme i pojednostavila svakodnevne poslovne procese. Pružamo usluge vođenja kalendara, izrade i održavanja tablica, vođenja raznih evidencija, zakazivanja sastanaka te praćenja uplata. Idealno za poduzetnike, freelancere i male tvrtke koje žele imati pouzdanog asistenta bez dodatnog zapošljavanja. Sve zadatke obavljamo diskretno, organizirano i na vrijeme.
Administrativne usluge pružaju se virtualno tj. u našem vlastitom prostoru
Forte by Lidija Curić nudi i osobnu asistenciju za sve one kojima treba dodatna ruka u svakodnevnim obavezama. Bilo da je riječ o odlasku u kupovinu, rezervaciji termina, preuzimanju paketa ili organiziranju svakodnevnih zadataka — mi preuzimamo brigu kako biste Vi mogli uživati u vremenu za sebe, obitelj ili posao. Sve se obavlja uz visoku razinu povjerenja, fleksibilnosti i po dogovoru.
Dok ste na putovanju ili zauzeti poslovnim obavezama, mi brinemo o Vašem domu kao da je naš. Provjetravanje prostora, zalijevanje biljaka, hranjenje ljubimaca ili doček Vaših gostiju – sve je u sigurnim rukama. Posebno korisno za iznajmljivače apartmana ili obitelji koje često putuju, ova usluga pruža mir i sigurnost da je sve pod kontrolom i kad niste prisutni.
Trebate pomoć oko organizacije proslave rođendana, obiteljskog okupljanja ili iznenađenja za posebnu osobu? Mi preuzimamo kompletnu organizaciju manjih događanja – od planiranja i nabave potrebnih stvari do koordinacije na dan događaja. Sve radimo s pažnjom na detalje, u skladu s Vašim željama i budžetom, kako biste se Vi mogli opustiti i uživati u trenutku.
Bilo da trebate tjednu kupovinu za kućanstvo, nabavku specifičnih proizvoda za restoran ili ad hoc dostavu uredskog materijala – tu smo da preuzmemo zadatak. Radimo prema dogovoru s popisom koji nam pošaljete i dostavljamo sve točno kako ste zamislili. Brzo, pouzdano i bez stresa.
Delegiranjem administrativnih i svakodnevnih zadataka, oslobađate dragocjeno vrijeme koje možete posvetiti svom poslu, obitelji ili sebi.
Uz pouzdanu podršku, svakodnevne obaveze postaju jednostavnije, organiziranije i manje naporne — bez kaosa i zaboravljenih zadataka.
Dobivate asistenciju kada vam treba i koliko vam treba, bez troškova zapošljavanja stalnog osoblja ili vezivanja ugovorima.
Nudimo administrativnu podršku, osobnu asistenciju, brigu o domu i organizaciju manjih događanja. Sve usluge su prilagođene vašim individualnim potrebama.
Možete nas angažirati povremeno, jednokratno ili na redovnoj bazi — sve ovisi o vašim potrebama. Radimo fleksibilno, po dogovoru.
Počinjemo kratkom konzultacijom kako bismo razumjeli vaše potrebe, zatim dogovaramo uvjete suradnje i krećemo s radom.
Naravno! Usluge se mogu kombinirati prema vašim željama — primjerice, administrativni zadaci u kombinaciji s osobnim asistencijama.
Da, surađujemo i s privatnim i pravnim osobama, uključujući poduzetnike, obrtnike, iznajmljivače i male tvrtke.
Fizičke usluge (poput preuzimanja, dostava, prijema gostiju) dostupne su unutar Pule i okolice, dok su administrativne usluge dostupne online — bez ograničenja lokacije.
Usluge se naplaćuju po dogovoru, ovisno o vrsti zadatka, opsegu i učestalosti. Prije početka rada uvijek definiramo cijenu.
Apsolutno. Diskretnost i povjerljivost su nam prioritet. Vaši osobni i poslovni podaci tretiraju se s maksimalnom pažnjom i povjerenjem.
Prepustite svakodnevne zadatke provjerenoj asistentici i usredotočite se na ono što je zaista važno. Kontaktirajte nas danas i započnimo suradnju koja Vam olakšava život.